مادرانه

...

1393/12/2 11:36
نویسنده : منیره آزادی
386 بازدید
اشتراک گذاری

نازدانه ام

یه روزایی میرسه که دلت از همه چیز و همه کس خواهد گرفت،روزگاری که محبتت عشقت جور دیگر تعبیر شود،روزگاری که با تمام لذتی که از زندگی میبری چیزهایی مانند پتک بر سرت کوبیده خواهد شد و تو تمام مدت به این فکر خواهی کرد کجای زندگیت قدم اشتباه برداشتی..و اصلا دیگر جایی برایت مانده تا بمانی و مردد بمانی بین ماندن و رفتن..

تو این روزگاری که من تجربه اش میکنم و نمیدانم قدم بردارم برای ترک تمام آنچه که در این سالها کاشتم،تمام دلخوشیم وجود توست بهار بانو..

سخت است مادر ازت بخواهند تماشا کنی و دم نزنی..مگر میشود در برار اشتباه کسی که فکر میکردی تمام زندگیش خواهی شد دم نزنی..

خسته ام نازدانه ام..خسته از تمام دوستت دارم ها بر عکس انچه میگویند عمل کردنها..

 

 

پ.ن:هنوز در انتظار فرصتی هستم تا حوصله کسب کنم برای اپلود عکس..

حال ما خوب است اما تو باور مکن..ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام
2 اسفند 93 21:34
منیره جان بازم خوب فکر کن شاید فکرت خیلی درست نباشه عزیزم می دونی تو بارداری آدم بخاطر شرایط خاصی که داره خیلی حساس تر از همیشه ست و کوچک ترین رفتاری از جانب اطرافیان باعث بدترین فکر ممکن میشه و البته باعث زودرنجی تو این دورانِ خوب تا می تونی لذت ببر و تا می تونی دعا کن که دعاهای این دوران عجیــــــــــــب مستجاب میشه مراقب خودت و بهار باش دوستم
منیره آزادی
پاسخ
ممنونم بابت همدردیت الهام جان،روزگاری پر مهر برایت ارزو میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد